miercuri, 9 mai 2012

Ereditatea poligenica

In domeniul geneticii medicale, multe malformatii congenitale si boli comune ale adultului au o distributie familiala si nu prezinta un model de transmitere monogenica.
De aceea, ele s-a presupus ca sunt poligenice, multifactoriale, dar spre deosebire de caracterele cantitative care au o distributie continua in populatie, ele prezinta o distributie discontinua. 
Pentru a explica producerea acestor caractere multifactoriale discontinue, Flancaner a presupus existenta unei susceptibilitati variabile la boala, cu o distributie continua in populatie si cu un prag de repre. Sub acest prag, individul este aparent normal, peste prag el prezinta riscul sa fie afectat.

Un comentariu:

  1. Cancerul pulmonar trece adesea neobservat în stadiile sale timpurii. Pe măsură ce boala se dezvoltă, o tuse persistentă se dezvoltă și tuse cronică se agravează. includ dureri toracice, respirație scurtă, răgușeală, lichid sângeros apăsat din tractul respirator și atacuri frecvente de bronșită sau pneumonie. Uneori, primul a fost dureri osoase, dureri de cap, amețeli, eram atât de enervat și obosit de viața mea, până când am citit despre medicamentul pe bază de plante Dr. Itua pe blogspot chiar am crezut că este înșelătorie când l-am contactat pentru prima dată cu atât de puțin timp mă gândesc la asta și mi-am cumpărat medicamentele pe bază de plante pe care le-am luat timp de trei săptămâni și am fost vindecat în totalitate tratamentul său este atât de unic, niciodată nu am crezut că voi putea să fiu liber de cancerul pulmonar.Dar nu numai acest cancer de plămâni Acest om grozav poate vindeca, Dr. Itua mi-a spus că poate vindeca astfel de boli precum ... CANCERUL COLORECTAL, cancerul creierului, cancerul esofagian, cancerul vezicii biliare, boala trofoblastică gestațională, cancerul capului și gâtului, CANCERUL BLADDER, CANCERUL PROSTATULUI, CANCERUL RENUNCILOR, CANCERULUI LUNG, Lupus, CANCERUL PIELEI, Glaucom ., Cataracta, degenerare maculară, boală cardiovasculară, boală pulmonară. Prostă largă, osteoporoză. Boala Alzheimer, cancer ovarian, cancer sinusal, cancer de piele, sarcom de țesuturi moi, cancer de coloană vertebrală, cancer de stomac, cancer testicular, cancer de gât, cancer tiroidian, demență . CANCER UTERIN, Cancer pancreativ, LEUKEMIA, HIV / SIDA, CANCER OVARIAN, CANCER DE SÂNGE, cancer Vulvar, INFERTILITATE PENTRU BĂRBAȚI / FEMEI, Limfomă BURKITT - NON-HODGKIN.TUMORI DE BRÂNCHIAL, TUMOR DE CRAB, CANCERĂ DE BANC DE BANCĂ. Rac, HERPES VIRUS, LOVE SPELL, HEPATITIS, ARE UN MARE DOCTOR HERBAL.HERE CONTACT EMAIL ::: drituaherbalcenter@gmail.com/. WhatsApp ::: + 2348149277967

    RăspundețiȘtergere